بخدا من کسافتم اگه باهاش حرف بزنم😐😂

بخدا من کسافتم اگه باهاش حرف بزنم😐😂
دیدگاه ها (۰)

هیچی نگوووو تا خفت کنمممم😑💔

نودو نه>>>>

چه بدبختیاییی داریمااا😐😂

حتا اگه شده برای یک دقیه هم باهاش حرف بزنم خوشحال می شم😖

کسی نبود که باهاش حرف بزنم 😭🥺❤️‍🩹

تنها دلیلی که پسر خالم خاست باهاش حرف بزنم 💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط