دل بچاره ما هم جز غم اندوه مرگ چیزی ندید چه برسه که ناز ک

دل بچاره ما هم جز غم اندوه مرگ چیزی ندید چه برسه که ناز کش داشته باشه هر کسی آمد یه زخم زبونی زد رفت
دیدگاه ها (۱)

بعضی وقت فکر می کنم چرا زندم بعضی وقت به سرم میزن کار یکسر ...

عقل و دل روزی زهم دلخور شدندهر دو از احساس نفرت پر شدنددل ...

لایک و فالو و کامنت فراموش نشه!

Part:33. #ریاست.عشق+حواسم پرت ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط