نیایش_شبانگاهی

نیایش_شبانگاهی

خدایا,,

راضی ام به رضای تو
🥀🪴
دیدگاه ها (۲)

مینی #آشپزی🍜

خورشیــد هر روز صبح بخاطرزنده بـودن "من و تو "طلوع میکندهرگز...

بگو الهی# آمین

#شبتون_زیبا

خدایا ماتسلیم شدیم به درگاه تو راضی شدیم به رضای تو.فکرنمیکن...

راضی به رضای اون چشاتم 🫶👀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط