بیصدا رفتم که این اردو بهت حالی کنم ⁦:(

دیدگاه ها (۲)

تنهایی اولش انتخابهولی بعد یه مدت باتلاقهکسی نَکِشَت بالا تا...

💔🥺

مظلوم ترین آدم کسیه که...

💔

بی صدا رفتم که این دردو بهت حالی کنم☺️

خدایی حق نیست

فکر کنم این حلقه خیلی بهت بیاد ته ایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط