وای حس میکنی دیگه نمیخوای زندگی کنی و بس بود که تجربه کرد

وای حس میکنی دیگه نمیخوای زندگی کنی و بس بود که تجربه کردی!🛐🛐🛐✨️
دیدگاه ها (۳)

دلتون نیاد بهش بگید گمشو دلم من گربه دوستم!😄🎀✨️🛐

وقتیم سعی میکنی عادی باشی ولی بدنت نمیزاره🤡🎀✨️

وای اسکله منم بازنشرش بشه🤣😅🎀🛐✨️

ولی هیچ وقت از کشیدن گیتار الکتریکی خسته نمیشم!🛐✨️

چند سالگی رو نمیخوای هیچوقت دوباره تجربه کنی؟خوشحال میشم تو ...

فقط همینو میتونم بگم متاسفم که این حس و تجربه کردی🫂✿✼:*゚:.。....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط