این برای من یک یادآوری بود🤧😔

این برای من یک یادآوری بود🤧😔
دیدگاه ها (۰)

بچه ها ساسکه قسمت چند اینجوری میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

اینو از یکی کپی کردم و بهش هیچی نگفتم 😑😅

فقط خواستم یاداوری کنم🤧

🌟 فک کنم نیاز داریم این حرفای قشنگ از نامجونی هیونگی رو باره...

جهت یاداوری: اون هیچوقت دوستت نداشت بچه جون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط