اصلا هم به دل نگرفته بوددد

اینم از ادیت خودم ⁦(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁩
تو دلم مونده بود یه ادیت بزنم از این سریال ⁦(⁠๑⁠•⁠﹏⁠•⁠)⁩
چطور شده ؟
دیدگاه ها (۰)

اسم انیمه : آتلیه کلاه جادوگرانادیتش 🛐

یادش بخیر یه زمانی هر پستی رو باز میکردیم این آهنگه روش بود ...

دلم میخواد یه ادیت اینجوری بزنم ولی یکم زیادی سخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط