من عاشق کره ام چون ...

من عاشق کره ام چون ...
دیدگاه ها (۱)

اون دختر رو خودم پیدا می کنم و با دستای خودم خفش می کنم

خیلی باحالن

ستایش برای تو گذاشتم

شخصیت متولدهرما برای تیر باید می نوشت عاشق سریال های کره ا...

من عاشق کره ی جنوبی ام اونم با این هوا و شب😭

وقتی عاشق زبان کره ای هستی دیگه هیچی برات مهم نیست❤🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط