ما قبلا برای همدیگه بهترین بودیم

ما قبلا برای همدیگه بهترین بودیم
ولی الان نه
و من ناراحت نیستم
شاید سرنوشت نمیخواست که ما تا همیشه برای هم باشیم "من هیچ وقت ولت نمیکنم" های من الکی نبود
من فقط خسته شدم ☕️✨️🍓
دیدگاه ها (۰)

سوختن قلبم رو ببین..

گور باباششششششششش

تو میتونی به یاد بیاری بارون رو؟...

ارت جدید😔✨حال و حوصله ندارم کپشن ندارم دیگه همینجوری کشیدم پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط