نباید اینجوری میشد_

نباید اینجوری میشد_
دیدگاه ها (۲)

من چهار صبح تو اینه بعد فحش دادن به خودم:

@shinichiro_sano زنم میشی؟

پارت دوم از ملکه های عزیززززارمان خوب چرخ بزن ارمان بد رفتیh...

پیج خانوم پیاز و اوردم براتوننننحتما تو اینستا فالوش کنید زن...

... نباید اینجوری میشد_

نباید آخرش اینجوری میشد 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط