یه سال دیگه هم از نبودنت گذشت دورت بگردوومم

یه سال دیگه هم از نبودنت گذشت دورت بگردوومم
دیدگاه ها (۰)

پیشاپیش سال نو رو به همه شما خوبان تبریک میگم

سال ۱۴۰۴ رو به همه شمااا خوبان تبریک میگم #PERSPOLISIAM

تا زنده ایم و نفس مےکشیم قدر لحظه هاے زندگیمون رو بدونیم

یه سال دیگه به افتخارات کیسه کش ها اضافه شد 😎#PERSPOLISIAM

امروز، صد روز از نبودنت گذشت عزیزترینم💔ولی آقاجان برای ما ان...

ʰᵃᵖᵖʸ ᴮᶦʳᵗʰᵈᵃʸ ᵗᵒ ᵐᵉ:)🎂🍭یه سال دیگه هم گذشت تولدم مبارک🫠❤️‍🩹

تولدم.مبارک😅💔یه سال دیگه با همه درد ها و غصه هاش گذشت همین ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط