راننده ای که بخاطر مشکلات زندگی در بندرامام خودشو دار زد

راننده ای که بخاطر مشکلات زندگی در بندرامام خودشو دار زد
بچه دیواندره بود😔
قطعا علت مشخص است بدهکاری ۰عدم توانایی درپرداخت اقساط کامیون ۰فشارکاد۰۰۰وجوداین افراد سختکوش سرمایه ملی است نباید اجازه داده شود بعلت یاس وناامیدی چنین باخود رفتار کنند ۰۰اینها وجودشان ازمتخصصان علم واجب تراست
دیدگاه ها (۳)

یه دختر ۱۴ ساله توی شیراز بعد اینکه خونوادش با ازدواجش مخالف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط