دل دیگه یه وقتی هوایی میشه تو به دل نگیر

😉😉😉😉😄😄😄🫵🫵🫵🫵💙💙💙💙
دیدگاه ها (۳)

ته خسته تن بلاره جان مار چه انده زحمت بکشی ته تن

این مار باکلاس هم اسنپ گرفته تا بره خونش

اینو فرستادم برای تو دوست خوبم رفیقم بدون که

آهنگ های دهه 60 عالی بود ن یادشون بخیر

خدایا تو به دل نگیر 🤍

تو ام عاشقمی مگه نیستی !!نیستم هستی!دیگه نیستمیعنی چی دیگه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط