شب قدر آمده یا رب

دیدگاه ها (۰)

یا علی

بابای یتیمان

گنه کارم پریشانم پشیمانم

شب قدر است و من قدری ندارم

🔻پویش لیوان شخصی🚩شب های قدر انقلاب@eaz_shabghadr

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِبه نام خداوند رحمتگر مه...

امیدوارم خوشتون امده باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط