دلیل اینکه بی تی اس استن میکنم:🌚🎀🥺✨️

دلیل اینکه بی تی اس استن میکنم:🌚🎀🥺✨️
دیدگاه ها (۱)

پادشاه شیطونی داریممم ماااا😂😂😔

یکمم بخندیم😂😂😐💔

حیحححح😂😐💔

_تراپی؟😐_نه ممنون نامجون هست🥺🎀

از دلایلی که بی تی اس رو استن میکنم🥲یکی میگه خودتو دوست داشت...

میگن چرا بی تی اس بایست دلیل من ...

دلیل زندگیم بی تی اس:))) #ما_پشت_بی_تی_اس_هستیم🦋🪐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط