اوا لو رفتم!

اوا لو رفتم!
البته همیشه ایرانسل من و همراه اولو داشتم🧿📿
دیدگاه ها (۰)

بدون کپشن صرفا جهت گنگ. بودن

:)

اون دوستی که بخاطر معینی پور باهاش کات کردی چی؟ 🫡

بنده لو رفتم

عه وا لو رفتم... 😂

همیشه دوست داشتم این چالشو با رفیقم برم! و این چالشو با رفی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط