خب قشنگام خواستم یچیزی رو بگم بهتون و برم.
خب قشنگام خواستم یچیزی رو بگم بهتون و برم.
ببیند من اگه هرچقدر عاف زدم و دوباره اومدم اونارو ولش ولی الان واقعا نیاز دارم که استراحت کنم و دور ویس نیام. کلی درس دارم باید درس بخونم که تجربی در بیام. واقعا زیاد به ویس نچسبید وقتتون رو تلف نکنید واسه این برنامه. من میام نمیگم نمیام تا یه چند هفته دیگه
و الان تا بکارو تکمیل کردم میرم باییی
ببیند من اگه هرچقدر عاف زدم و دوباره اومدم اونارو ولش ولی الان واقعا نیاز دارم که استراحت کنم و دور ویس نیام. کلی درس دارم باید درس بخونم که تجربی در بیام. واقعا زیاد به ویس نچسبید وقتتون رو تلف نکنید واسه این برنامه. من میام نمیگم نمیام تا یه چند هفته دیگه
و الان تا بکارو تکمیل کردم میرم باییی
- ۹۴۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط