حالا با شانس و اتوبوسی و مرغو کردن توپ...مساوی شد

ولی با مصر فقط برد میخوایم
مصر اول گروه بلژیک دوم گروه
ما هم خب مگه۴ سال ۴ سال صب نمیکیم بازم میصبریم🤭🤌
دیدگاه ها (۶)

👌👌👌👌👌👌👌👌👏👏👏👏

🤌🤌🤭🤭🤭🤭🤭🤭

🤌🤌🤌🤌🤭🤭🤭

خوبم!!!!!!!! اما اگر فکر کنم....گریه ام خواهد گرفت!!

◦•●◉✿ پارت نوزدهم✿◉●•◦دامیان : هدف اون دو تا پسران 😈آنیا : ه...

&و اسم باند ما شات این هست و دشمن ما گروه باندی شاتاپ هست و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط