تگش کن🌚❤

تگش کن🌚❤
این آهنگو خیلی دوست دارمممم چون برای کسی که عاشقشم ساخته شده:)
انقد خره که نمیفهمه دوسش دارم @sukuna_ryoumen
دیدگاه ها (۳۱)

آهنگ ۵۰۵ یکی از زیباترین آهنگاییه که تاحالا شنیدم...بیاید آه...

اومدم خبر بدم با اینکه زیادی دیره ولی خب‌...😂موهامو کوتاه کر...

دریا و مه در کنار هم>>>>>🛐🛐

چقد من... خیلی حقه...

اره اون اینجوری بود . خیلی دوست دارم تگش کنم . بنظرتون بکنم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط