حق😂💔🗿

حق😂💔🗿
دیدگاه ها (۲)

چی میشه مردم دهنشونو ببندن و بذارن ما هر جور راحتیم زندگی کن...

واقعا چرا؟؟؟چرا همش باید دنیا هامون برعکس برخورد کنه؟🙂🚶🏼‍♀️

ولی این فقط یکی از تخیلاتمونه،چاره ای نیست و باید با واقعیت ...

قشنگ بود:)))

استوری تهیونگاستعداد غیر منتظره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط