توی رای گیری ها اکسوالا رای هاشون جمع رو میکنن و به فن بی
توی رای گیری ها اکسوالا رای هاشون جمع رو میکنن و به فن بیس ها و یا بقیه اکسوالا میدن که مثلا یک اکسوال ۱۰۰۰۰ هزارتا رای یکجا بده و بعضی از فندوما میان خودشون رو اکسوال جا میزنن و رای اکسوالا رو میگیرن و به آیدل خودشون میدن مثلا شاید فقط ۵۰۰۰۰ هزار رای از اکسوالا میدزدن🦦
- ۲.۷k
- ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط