شبا رو چی کار کنم هاااااااا 😭😭💔💔

شبا رو چی کار کنم هاااااااا 😭😭💔💔
دیدگاه ها (۳۰)

لال نباشیددددد

شاید بگم مهم‌ نیس اما واسه تک تک ثانیه های نبودنت جون میدم.....

#سلامتی اون که رف بزنیم

پس منی که همش با خودم حرف میزنم مث این کصخلا چند نفرم 😅🖤

مگه نیستی؟؟هاااااااا نیستیییییچی فک کردیییییی هااااا

میخوام پیج روتغییر بدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط