چرا بازیکنامون با غیرت بازی نمیکنن؟؟
چرا بازیکنامون با غیرت بازی نمیکنن؟؟
این سوال همیشگی من بود
امروز به این جواب رسیدم
بازیکنی مثل مودریچ که این همه با غیرت بازی کرد
آخرش چی شد
یک فصل هم باهاش تمدید نشد
حالا که فکر میکنم حق دارن غیرت به کار نمیدن
(کص مادرت پرز)
این سوال همیشگی من بود
امروز به این جواب رسیدم
بازیکنی مثل مودریچ که این همه با غیرت بازی کرد
آخرش چی شد
یک فصل هم باهاش تمدید نشد
حالا که فکر میکنم حق دارن غیرت به کار نمیدن
(کص مادرت پرز)
- ۴.۰k
- ۰۱ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط