جایی‌که‌آرامِش‌هَست،خــداهَست

جایی‌که‌آرامِش‌هَست،خــداهَست









#خدا
#آرامش
#ویسگون
دیدگاه ها (۵)

واعتمادبرخدامحکم‌ترین‌امیـــدمن‌است...#خدا#آرامش #ویسگون

روزهایی‌هستندکه‌احساس‌می‌کنی‌ازاودل‌کَنده‌ای‌ودیگربرایت‌اهمی...

بسپرش به #خدا 💚🌱#تکست_خاص #ویسگون

#آرامش واقعے یعنے... وجود #خدا توے زندگیت#تکست_خاص #ویسگون

میخوام برم یه جایی که سختی نکشم و در ارامش بمیرم

و خدایی،هست #مهربان تر از حد تصور🌱:)) #خدا #آرامش #ویسگون

هفت کلام از خدا که قوت قلب میده (:#خدا#ارامش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط