وااااااییییی نلنلنغنبملنبنغملمبنلنغنفنلبنینینب

وااااااییییی نلنلنغنبملنبنغملمبنلنغنفنلبنینینب
(برادر بخاطر عکسش جذبش شدهه ، عمووو ویلییییییییییییییییییییـ-😭)
به امید اینکه اپلود بشه😭☝🏼
دیدگاه ها (۷)

اهممم...سالمَم🗿☝🏼زنده برگشتم خداروشکر...🤡امیر رضا جرم داد (پ...

اقا...درک کن رفته بودم بیروـ🤡

باووووو...من درامااااااااااااااااااااااا میخواممممم😭

یا ابوالفضل...

برادر در انتظار اینکه گنشین آپدیت بشه:

به امید اینکه هرچه زدتر این آرزو براورده بشه

-دوا از سامسونگ به خاطر اینکه بی اجازه عکسش رو روی کارتن تلو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط