⭕️بعد از باراک راوید و خبرگزاری فرانسوی، حالا ونس هم گفت
⭕️بعد از باراک راوید و خبرگزاری فرانسوی، حالا ونس هم گفت ایرانیها جلسه رو ترک نکرده بودن و اون خبر که گفتن بخاطر تهدید ترامپ ترک کردیم ، دروغ بوده!!!!
🔻ونس: «ایرانیها تهدید به ترک جلسه کردن، یا حداقل در رسانههای اجتماعی تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود داشت. اما اونا جلسه رو ترک نکردن؛ ما تا ساعت ۱ صبح جلسه داشتیم و تیمفنی اونا هم الان همینجان.»
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
🔻ونس: «ایرانیها تهدید به ترک جلسه کردن، یا حداقل در رسانههای اجتماعی تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود داشت. اما اونا جلسه رو ترک نکردن؛ ما تا ساعت ۱ صبح جلسه داشتیم و تیمفنی اونا هم الان همینجان.»
🔰رسانه مستقل #پدرفتنه 👇
🆔 @pedarefetneh |
🆔 @pedarefetneh |
- ۳۶۵
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط