امروز تو آسمون تبریز f22 دیدم

امروز تو آسمون تبریز f22 دیدم
دیدگاه ها (۶)

امروز اینو دیدم گفتم بزار پست ازش بزارم

آرههه حق🤣🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂حقق#میم

🤣🤣🤣🤣

واسه تو میشکنم الان اسمون:*))

حیاط خونه

زندگیم اسمون شب بود تو اومدی ماهش شدی.🤍‌‌ ‌ بفرس براش >>> 🥹🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط