تو بودی وسکوت و....

دیدگاه ها (۰)

سهم من از تو چی آخه...

دل رو زودی به شعلها تو خاکستر ودود...

👌🏻

اون که میشکنه تو چشمات تصویر من...

تو قول داده بودی....تو قول داده بودی تنهام نذاریتو قول داده ...

...

بودی تو کنارم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط