مگه توقع دیگه ای ازم داشتید؟😂🎀

مگه توقع دیگه ای ازم داشتید؟😂🎀
دیدگاه ها (۴)

والا🎀

) بدون کپشن (

به عنوان کسی که تجربه کرده میگم...

دارک شد که...💔🚬(برادر پخت و پز میکند)

دیگه ازهیچکس توقع ای ندارم

مگه تلویزیون داشتید؟؟؟؟؟؟؟

هر سوالی ازم اگه داشتید بپرسید 🧸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط