♡✧

♡✧

به خاطر خودم ادامه میدم....



♡✧


دیدگاه ها (۳)

♡✧معرفت..... ♡✧✔

♡✧آدم با اصل و نصب....♡✧✔

♡✧هیچ وقت....♡✧✔

♡✧هعی.....♡✧✔

به نفع همس که همون گریه رو ادامه بدم ..مگرنه یا کار دست خودم...

من به عنوان مشهدیاینطوریم که هرچی فحش میدممثلا مشهدیا اول هر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط