وضعیت ما چند روز دیگه که کارنامه هارو میدن... 😭😂😂

وضعیت ما چند روز دیگه که کارنامه هارو میدن... 😭😂😂




#بی_تی_اس
#سممممممم😂😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

مود من.... به روایت تصویر😂😂😂😂😂#بی_تی_اس #سم

دیگه چیبگم 🙂😐#بی_تی_اس #سم

جوری که اطرافیانم منو میبینن..... 🌈💜پارت2تو کدومی؟ 🙃❤️‍🩹

چههه خفنههههه🥺🦋#بی_تی_اس

همه جوره

وای فردا کارنامه میدن دارم سکته می کنم مطمعن هستم خراب کردم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط