انیمه نمی بینم ولی این انیمه خیلی حس خوبی بهم میده😀

انیمه نمی بینم ولی این انیمه خیلی حس خوبی بهم میده😀
کسی اسم این انیمه رو می‌دونه؟
#انیمه
دیدگاه ها (۶)

ولی اون دوست دلقک بهترین دوستیه که می تونی داشته باشی🥹🥰💞#شرک...

#آهنگ

🩵💙💧❄️🌊🐦🪼🐳🐋🐬🧊🫂

🧠: یه عکس که گریه نداره!🫀: اون عکس😥💔#آقای_پلانکتون #کیدراما

وای قبول دارید بیلی خیلی وایب آبی رو میده ؟......:) حس خوبی ...

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

پسند شده توسط akazaforever I و دیگران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط