@n1ki_i

@n1ki_i
پیک می دوم:
د آخه دلقک احمق،این پیک می بازیا چیه برو کیرمو بخور ریدین تو ویپاپ شما پیک میا
دیدگاه ها (۱۷)

کیری ویس هامون:@n1ki_i@ayuxmi.hxl

جدا از اینکه از ایومی بدم میادواقعا کیریه،صداکیری،اخلاق کیری...

تاثیر صد از صد

یچیز جدید فهمیدم

باز کصلینک شروع کرد😃خب قضیه: مایک ویل یک تهیه‌کننده موسیقی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط