واقعا اگه فرانسوی یا ایتالیایی بلد بودم هیچوقت لال نمیشدم

واقعا اگه فرانسوی یا ایتالیایی بلد بودم هیچوقت لال نمیشدم
دیدگاه ها (۲۸)

چی پیدا کردم،ماله هفته اول عیدبود😭یه خونه بهم ریخته معذرت 😠

خوشگلا دایرکتم خراب شده نمیتونم پیام بفرستم متاسفانهه😭😭

چقدر این دخترو دوست دارم وایب خیلی قشنگی میده😭😭😭

هیچوقت قرارنیست از قهوه خسته شم

اگه لال بودم برای من زبان اشاره یاد میگرفتی؟...سریال : هندوا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط