این نذری سال هاست پابرجاست . نیت ما فقط کمک به نیازمند ها

این نذری سال هاست پابرجاست . نیت ما فقط کمک به نیازمند هاست نه چیز دیگه ای 🤷
لطفاً انقد همه چیز رو به هم ربط ندین و به عقاید هم احترام بذارید 🙏
دیدگاه ها (۰)

پست جدیدعاشورای ۱۴۰۵🖤

حاجتتو برام بنویس سال دیگه بیا ببین بهش رسیدی یا ن ؟🥹

جیگرای من نمیدونم چند بار دیگه باید بگم من دخترم نمیدونم چرا...

🔴 کمک فوری 🔴هیچ کس را از دنیایش بهره ای نیست مگر چیزی که برا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط