از دنیا فقط غمش نصیب ما شد

از دنیا فقط غمش نصیب ما شد
فقط ظلم آدماش بهم رسید
فقط سختی و درد بهم رسید
تنهایی و درک نشدن بهم رسید
اما دریغ از یه محبت ، شادی ، خوشحالی...🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

🥀🖤😔😏

خدایا کمکم کن...🖤🥀

🖤🥀😏

تنها بودن بهتر از اینه که یه مشت کفتار دورت باشن...🖤🥀

my ex p.89از زبان ا.ت.........اونجا بود که ما فهمیدیم داریم ...

پارت سی و سوم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط