میخام بکشم خودمو وو وو وو ده ده ده.ممن من من 🤣🤣🤣🤣

میخام بکشم خودمو وو وو وو ده ده ده.ممن من من 🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۴۷)

اگر خوب نشد ببخشیداخه برنامه ای ک باش اوسیمو متحرک میکردم پا...

میناسان ادیت جدید بزنم؟از کی باشه؟

اداساکو....

ولی ذوقایی که برا اون می‌کرد و یادم میاد میخام خودمو بکشم

میخوام خودمو بکشم انقد که خوشحالم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط