الهی بمیرم براش یا شکست عشقی میخوره یا میمیره🤣💔

الهی بمیرم براش یا شکست عشقی میخوره یا میمیره🤣💔
دیدگاه ها (۵)

من همینم که هستم...:)

ادیت خودم اصکی ذکر منبع

🤤🤤

بله اونا اینجوری هوای همو دارن....

محتوای فیلماش:دانش آموزی مهربونی که شکست عشقی میخوره😭🤧

به جای اینکه بگی ، الهی براش بمیرم ، براش نمیر این کار مسخره...

نمیدونستم گوگلم شکست عشقی میخوره😅حاجی عجب حوصله ای داری تا ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط