در سه ماهۀ پایانی سال گذشته ۲ جنگ داشتیم:
در سه ماهۀ پایانی سال گذشته ۲ جنگ داشتیم:
یکی جنگ با دشمن خارجی و دیگری جنگ ارزی که خودمان(دولت) علیه خودمان (بخش تولید و معیشت مردم) انجام دادیم!
به دلیل افزایش نرخ ارز رسمی، رشد صنعت منفی و اقتصاد گرفتار رکود شده است
هنوز هم دولت و وزیر اقتصاد متوجه نشده که چرا گرانیها اتفاق افتاده و چه باید کرد!
دکتر حسین صمصامی
یکی جنگ با دشمن خارجی و دیگری جنگ ارزی که خودمان(دولت) علیه خودمان (بخش تولید و معیشت مردم) انجام دادیم!
به دلیل افزایش نرخ ارز رسمی، رشد صنعت منفی و اقتصاد گرفتار رکود شده است
هنوز هم دولت و وزیر اقتصاد متوجه نشده که چرا گرانیها اتفاق افتاده و چه باید کرد!
دکتر حسین صمصامی
- ۳۱۸
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط