ازهمون بچگی غم داشتم

ازهمون بچگی غم داشتم
🖤🥀🖤🥀
دیدگاه ها (۲)

به من دل ندادی فدای سرت 💔💔

نامه آخربااشک هام مینویسم😭😭😭😭😭😭😭

ای خداااااااااااااچطوری طاقت بیارم😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔🥀🥀🥀

شیپی که تو بچگی دوست داشتم🤌

از همون بچگی ی حس غم بهم میداد.....

از بچگی رنگ آبی رو دوست داشتم✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط