دیش دیش دیش

دیش دیش دیش
*کصخل شدم
دیدگاه ها (۰)

همکاری ۱۰۰۰۰/۱۰

هر بار که اینو میبینم یه حس عجیبی بهم دست میده و گریم میگیره...

وااااای این یکی خیلی خوب بود جر خوردم 🤣

به خاطر الهی بودن آهنگ دو دقیقه سکوت

کصخل شدم

عارح داداش بمیر 😨(کصخل شدم ولمکن)

هه هه هه ههههههههه( کصخل شدم رفته)😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط