من بلینک نیستم ولی اعضا ببک پینک رو خیلیی دوست دارم به نظ

من بلینک نیستم ولی اعضا ببک پینک رو خیلیی دوست دارم به نظرم واقعن مهربونن و این جایگاه حقشونه :)
دیدگاه ها (۸)

ادیت خودمه چطوره ؟ 🌝

.

من افسردگی شدیدم شما چی ؟ :)

این دختر هم این چالش رو با اعضا گرفته دختره خیلیی نازه 🎀

سلام من عضو تازه ویس هستم🥳❤از بلک پینک فعالیت میکنم و طرفدار...

این بخش رو میگممم که خیلیی دوسش دارم🥺🎀واقعا خیلیی خوبه 🌚✨خوش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط