اونجایی که حس کردی کسی نیست.

اونجایی که حس کردی کسی نیست.
اونجایی که تو اشکات غرق شدی.
اونجایی که لبخند از یادت رفت.
اونجایی که خسته شدی...
دقیقا همون موقع ها به من فکر کن.
من اینجا منتظرم تو بیای بغلم و...
غماتو بذاری رو دوش من... 🫶🏻💌🫂•
‌‌❤️
مرسی قلبم که با پیامهات ارومم میکنی ❤️😘
دیدگاه ها (۲)

ببین چی میاد تو کامنتها بگو

امادگی مدیران و اعضای ویسگون برای شب یلدا😂😂😂😂

😂😂

😂😂😂

اونجایی که حس کردی کسی نیست.اونجایی که تو اشکات غرق شدی.اونج...

پارت ۱۲۶* فیونا رو صدا زدم * فیونا : بله بانو؟ رزت : تو میدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط