...

دیدگاه ها (۰)

امان از آدمایی اشتباه زندگیمون ....🥀

حرف دل خیلیامون ....🥀

برای خودت زندگی کن برای خودت عاشق شو ...برای خودت بستنی بگیر...

....

لاک و فالومون نشه

من مرد سن بالا دوست دارم چیه؟مشکلیه سیکتیر..ام 🤣

ایران تا ابد پابرجاست❤🔥⣿⣦⣴⣿⣀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⢹⣿⣿⣿⣿⣤⡄⠀⠀⠀⣤⣿...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط