🖤

🖤
دیدگاه ها (۰)

نیستی که ببینی چطور پای غصه های نبودنت آب شدمنیستی که ببینی ...

🖤😔

استواری++

استوری++

🖤

ولی خوشگلی ستاره :)

به اونایی که ناروتو رو دیدن برونو رو نه بشینن نگاه کنن داستا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط