آره اولش میدونستم نمیشه...

آره اولش میدونستم نمیشه...
#از_یاد_رفته
دیدگاه ها (۰)

ولی هرچقدر هم قوی باشی زورت به خاطرات نمی‌رسه..#از_یاد_رفته

بام بد تا کرد 😂😂#بهرام_افشاری

ولی شهاب بدبخت چه گناهی کرده که بین حقیقت تلخ و صدای قلبش با...

ولی پریسا گناه داشت...💔🥺#از_یاد_رفته

اره از همون اولش

من از همون اولش میدونستم ناروتو و هیناتا با هم خوب میشن

😂😂#از_یاد_رفته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط