ꨄ︎༻ 'بعداً؟!'

ꨄ︎༻ 'بعداً؟!'
'بعداً' وجود نداره :)
'بعداً' چایی سرد میشه ،
'بعداً' آدمـ پیر میشه ،
'بعداً' ذوقا کور میشه ؛
'بعداً' زندگی تموم میشه...
دیدگاه ها (۰)

من کم و زیاد هرچی که بودم واقعی بودم...

خستم مثل هیزمی که خاکستر شده ولی بازهم ازش انتظار دارن بسوزه

عزیزم!از‌هر‌جای‌بیوفتی‌کمکت‌میکنم،‌جز‌چشام..

هستیم ز آشوب جهان فارغ مطلق :)

بعداً وجود ندارهبعداً آدم پیر میشه حال رو دریاب و زندگی کن ت...

چایت را بنوش..بی‌دغدغه‌ی فردایی که آمدنش را هیچ تقویمی تضمین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط