جمله ای که خیلی دوسش داری؟

جمله ای که خیلی دوسش داری؟
دیدگاه ها (۲۰)

چتری بهت میاد؟

شکلات یا پاستیل؟

عشق

ای کاش این دستگاه وجود داشت خیلی دوسش دارمش😔

دقیقا مثل جواهر بخش ای یک مثلث خیلییی دردناکه که یکیو دوسش د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط