شاید توی یه دنیای دیگه

💔🫂
دیدگاه ها (۰)

(دقیقا یک ساله که دنبال بهونه میگردم)

من منتظرت بودم...

سخته به خودت هی ببازی:)

کاش یک نفر هم میگفت:

شاید توی یک دنیای دیگه....

شاید تو یه دنیای دیگه

شاید تو یه دنیای دیگه زندگی بهتری داشتیم😂💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط