بدبخت عقده ای🤭..

بدبخت عقده ای🤭..
دیدگاه ها (۰)

آره حتما اینکارو میکنم🙃

دقت کن،بهت نیازی ندارم..😉

احیانا تخریبه:)🤨🤣

فقط ۲۰ روز تا خلاصی از درس و مدرسه مونده البته برای من چون ق...

آخه بدبخت عقده ای این گذارش کردن داشت ؟ 🤬😡

کدوم فشاری بدبخت 💩 پستمو گزارش کردهگزارش کردن نشونه فشار خور...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط